Julkaisut

kuvituskuva

Webinaarit

Webinaarit on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille ja niitä voi hyödyntää mm. oman hyvinvoinnin edistämisessä, oppitunneilla tai muussa ryhmätoiminnassa.

Opas kouluttaa -webinaari: Jatkuvan ryhmäytymisen työkalut (Youtube-linkki, kesto 31:13 min)

Opas kouluttaa -webinaari: UniOPAS käyttöön opiskeluhuollossa (Youtube-linkki, kesto 21:07 min)

Opas kouluttaa -webinaari: Työkaluja hyvään uneen ja mielenterveyden edistämiseen. (Youtube-linkki, kesto: 38:01 min.)

Opas kouluttaa -webinaari: Miten tunnistan masennuksen lukiolaisella ja aikuisella? (Youtube-linkki, kesto: 50:50 min.)

Opas kouluttaa -webinaari: Käynti kerrallaan menetelmä (Youtube-linkki, kesto: 37:54)

Opas kouluttaa -webinaari: Ratkaisu- ja voimavaralähtöisyys (Youtube-linkki, kesto: 46:20 min)

Uni on hyvinvointimme perusta -videoluento (Youtube-linkki, kesto: 22:10 min.)

Ajankäyttö ja kuormitus – hallitsenko omaa aikaani vai hallitseeko aika minua? -videoluento (Youtube-linkki, kesto: 9:08 min)

Palautumista työssä ja vapaa-ajalla -videoluento (Youtube-linkki, kesto: 28:02 min.)

Kirjoitukset

Uusia menetelmiä nuorten hyvinvoinnin edistämiseen oppilaitoksissa. Xamk, tutkimus- ja kehittämistoiminnan blogi. 28.3.2023

Hyvinvointia lukioihin ja miksi ei muuallekin. ODL Blogit 31.5.2023

Lukiolaisten liikkumisen lisääminen kaipaa toimia – mistä löytyy ratkaisu? UEF Liikunta ja urheilulääketiede 2.3.2023